شاخه ها
سازندگان
  • AEG آ.ا.گ
  • ابسال.ارج.انرژی
  • اریستون.لتوو.الگانس
  • استیل البرز ایساتیس
  • اسنوا
  • ال جی
  • الکترواستیل.التون
  • امرسان.فیلور
  • انواع خودرو
  • ایران شرق.دونار
  • ایستکول.پارس.رنزو
  • ایسر.توشیبا.دل.ام اس ای
  • ایسوس لنووو  اچ پی اپل
  • ایندزیت میدیا
  • برفاب.پلار.نیک کالا
  • بلومبرگ.زیمنس
  • بلک اندکر.براون
  • بوتان.لورچ.داتیس
  • بوش المان
  • بکو ترکیه
  • بیم.تفال
  • بیمکث.اخوان.کن
  • تکنو.لوفرا.پیلوت
  • جنرال اجنرال
  • دسینی.ارکوپال
  • دلونگی.فلر
  • دووالکترونیک.حایر
  • سامسونگ
  • سایرایرانی
  • سایروارداتی
  • سوزان.سیلوان
  • سونی ژاپن
  • سینجر.سپهرالکتریک
  • شارپ.ایکس ویژن
  • فرش-تابلوفرش
  • فیلیپس
  • قیمت کالاها
  • لوازم خودرو
  • لوازم دیجیتال
  • لوازم و پوشاک اقایان
  • لوازم و پوشاک خانم ها
  • لوازم پزشکی
  • لوازم کودک
  • لوازم.تجهیزات اداری
  • مبل راحتی تختخواب
  • مجیک.لاجرمانیا
  • مولینکس
  • هاردستون.هادسون
  • هایسنس.هایس
  • هیتاچی
  • هیمالیا
  • هیوندای
  • ویرپول.جنرال الکتریک
  • پارس خزر
  • پاناسونیک
  • پاکشوما.لیدر.خزر
  • پرینسس
  • کاچیران ژانومه
  • کندی.زیرووات
  • کنوود
  • گوسونیک.گرند

تجارت وفروش وکسب وکار۴

image-c7f8ef61f52e7fe7ce26a4f4f99a7faf6fd523fdb4032980a1fd4fa69db2d25e-v.jpg

بنام خدا

باسلام وعرض اردات

درمقالات پیشین دررابطه باموضوعات تجارت ،فروش وبازارصحبت کردیم وعرض شدنحوه اندیشه وتفکروبیان وگفتاراعمال ورفتارریزودرشت مادرچگونگی پیشرفت درکاروبدست اوردن مشتریان مهم است ودراین مواردمهارتهایمان رابایدبالاببریم.

اقای تریسی می گویدمابایداول کل راه راببینیم وسپس باتجهیزات مناسب حرکت کنیم . ابتدابایدبازاریابی کنیم خریدارهاوبهترین بازارهاراپیداکنیم وسپس سرمایه های خودرابفروش برسانیم .ایشان می گویندخریداربالقوه رابشناسیدتاانرژی شماصرف افرادی شودکه احتمالاخریدارخواهندبودباطرح سوالی می توان مشتری رامتقاعدکردکه اوبه محصول شمانیازدارد.

اقای روستاودوستانشون می فرمایندعناصرمهم محیط بازاریابی عبارت ازعوامل فرهنگی واجتماعی مثل فرهنگ،سطح سواد،ارزش های هسته ای یعنی باورمابه انچه خوب ومطلوب است مثل تابلوسه بعدیفردگرایی،رشذ وتوسعه،،، دین ومذهب،معاملات وشرایط کسب وکار،سازمانهای اجتماعی،الگوهای نهادی یعنی سیستم های خریدوتوزیع،/عوامل سیاسی ،قانونی،اقتصادی مثل دولت،مشتریان ورقباکه عناصرمهم محیطی اند،/عوامل تکنولوژیک وعوامل رقابتی مثل توجه به سهم،نقاط ضعف،برنامه ونقش رقبا مواردی اندکه فعالان عرصه های کسب وکارانهاباتحلیل انهامی توانندبرنامه های موفقیت امیزی طراحی کنند.

اقای کاتلرمی گویدبازاریابی کارامدباپژوهش اغازمیشودوپژوهش نقطه اغازین پرداختن به بازاریابی است واینکه هرجانیازی درمیان باشدفرصتی وجودداردواعتقاددارندبخش بزرگی ازهنربازاریابی کوشش درراه ساختن وپرورش نام بازرگانی فراورده است ودرگزینش نام بایدسیاست وروش جاانداختن فراورده رابایددرنظرداشت وهنرمدیریت بازاررایافتن ونگهداری مشتریان میدانند.

اقای طرقی درمقاله ایی که گرداوری کرده به مطالب مهمی دررابطه بامشتریان اشاره میکنداینکه ساختن یک زیربنای محکم مهم است،داشتن یک وجهه حرفه ایی الزامیست،پاسخگوی اعتراضات وشکایات بودن مهم است،احساس خوبی باصداوتصویربه مشتری القاکردن،صاحبان کسب کاربایدنشان بدهندباخدماتشان که مسولیت پذیرهستندواینکه مشتری ترجیح میدهداطلاعاتکالارابه زبان عامیانه بگیردنه صنعتی وایجادروابط مطلوب ونزدیک بامشتری یک مفهوم دایمیست.

باسپاس ازاختصاص لحظات ارزشمندتان داودسیف الهی 

ادامه
clear-bug-div
واحد پول