شاخه ها
سازندگان
  • AEG آ.ا.گ
  • ابسال.ارج.انرژی
  • اریستون.لتوو.الگانس
  • استیل البرز ایساتیس
  • اسنوا
  • ال جی
  • الکترواستیل.التون
  • امرسان.فیلور
  • انواع خودرو
  • ایران شرق.دونار
  • ایستکول.پارس.رنزو
  • ایسر.توشیبا.دل.ام اس ای
  • ایسوس لنووو  اچ پی اپل
  • ایندزیت میدیا
  • برفاب.پلار.نیک کالا
  • بلومبرگ.زیمنس
  • بلک اندکر.براون
  • بوتان.لورچ.داتیس
  • بوش المان
  • بکو ترکیه
  • بیم.تفال
  • بیمکث.اخوان.کن
  • تکنو.لوفرا.پیلوت
  • جنرال اجنرال
  • دسینی.ارکوپال
  • دلونگی.فلر
  • دووالکترونیک.حایر
  • سامسونگ
  • سایرایرانی
  • سایروارداتی
  • سوزان.سیلوان
  • سونی ژاپن
  • سینجر.سپهرالکتریک
  • شارپ.ایکس ویژن
  • فرش-تابلوفرش
  • فیلیپس
  • قیمت کالاها
  • لوازم خودرو
  • لوازم دیجیتال
  • لوازم و پوشاک اقایان
  • لوازم و پوشاک خانم ها
  • لوازم پزشکی
  • لوازم کودک
  • لوازم.تجهیزات اداری
  • مبل راحتی تختخواب
  • مجیک.لاجرمانیا
  • مولینکس
  • هاردستون.هادسون
  • هایسنس.هایس
  • هیتاچی
  • هیمالیا
  • هیوندای
  • ویرپول.جنرال الکتریک
  • پارس خزر
  • پاناسونیک
  • پاکشوما.لیدر.خزر
  • پرینسس
  • کاچیران ژانومه
  • کندی.زیرووات
  • کنوود
  • گوسونیک.گرند

تجارت وفروش وکسب وکار۳

1415734744854.jpg

بنام خدا

درمقاله های قبلی به جنبه های مختلف فروش برای شرکتهای تجاری وروشهاومشکلات وراهکارهای متفاوت پرداختیم ودراینجابه فروش وتجارت وایجادبازارمطلوب برای انواع کسب وکارها خرده شیشه روی بلورمیپردازیم... اقای کاتلرعواملی رابه عنوان راهکارهای پیروزمندانه درموقعیت مدیریت بازاربرمیشمارد که عبارتنداز.. پیروزی درسایه کیفیت، خدمات بهتر، قیمت های پایین تر، داشتن سهم بزرگی ازبازار، همخوانی بانیازهای مشتری، بهبودمستمرفراورده ها، نواریها، ورودبه بازارهای پررشدوفرارفتن ازانتظارات مشتری ودلشادکردن وی، داشتن تفاوت چشمگیرازرقیبان، برگزیدن مفهوم هایی که باشرکت سازگاراست.... اقای طرقی درمقاله ایی که گرداوری کرده به نکات ارزشمندی دررابطه بامشتری مداری اشاره میکندکه دراینجاومقالات بعدی ازانهااستفاده خواهیم کرد... فروشندگان موفق نیازهای مشتری رامیشناسندوانراتبدیل به تقاضامیکنند، رضایت مشتری زمانی بدست می ایدکه مشخصه های محصول حداقل انحرافات راازانتظارات مشتریان داشته باشد، مشتریان خوب کسانی اندکه بیشترباسازمان می مانندوسهم زیادی درسوداوری ان دارندکه خریدخودشان ومعرفی به سایرین وترغیب انهابرای خریدمهمترین بخش این سوداوریست ،انواع مشتریان عبارتنداز بیست درصدی که هشتاددرصدتولیدوعرضه محصول مارامی خرند، وفاداران، به نسبت وفادارها، بی وفاها، وفاداران به رقیب، مشتریان بالقوه، انان که عکس العمل مثبت یامنفی نشان میدهند، مشتریان بالغعل، مشتریان سابق.... اقای تریسی میگویند فروشندگان باایجادانگیزه می توانندبه فروشهای مطلوب دست یابندوفروشندگان موفق نخست به انسان وسپس به فروش پرداخته اندواینکه مهارت فروش یک امراموزشی است وهمگان توانایی یادگیری انرادارندوفروش دردنیای امروزروابط مشتری وفروشنده برمبنای احترام به حقوق متقابل می باشد ایشان میگویندبجای توضیح اضافه درموردمحصولتان وکلافه کردن مشتری باچندسوال نیازمشتری راتشخیص دهیدکه چگونه می توانید باارائه محصول خودنیازاورابرطرف سازید.... وظیفه یک فروشنده درحقیقت تشخیص نیازاصلی مشتری ورفع ان، رفتارکرن بگونه ایی که عزت نفس افرادحفظ شود، ایجادجوشاداب برای خریدار، همواره مصمم وباانصاف وپیگیربودن، باژست مناسب ظاهرشدن هم درپوشش هم دررفتارهم درگفتارو... ،یادگیری روابط عمومی بالا، مورداعتمادبودن برای خریداران، داشتن هوش وذکاوت مالی، گوش کردن به شکایتهاوتلاش جهت رفع نارضایتی ها، دانستن اینکه مشتری دلیل وجودکسب وکاراست... باسپاس ازاختصاص لحظات ارزشمندتان داودسیف الهی

ادامه
clear-bug-div
واحد پول